sâmbătă, 23 decembrie 2023

 




Comentariu Existentialist :

Catre Ana Maria Corina Dumitru 


Am observat cu atentie frumusețea și simbolistica din citatele și expresiile folosite în a aprecia o fiinta. Pentru mine cuvântul fericire este aproape necunoscut și deasemenea și acei oameni la care faceți referire. Asta datorită faptului că totii vectorii luminosi ai acestui popor au fost supuși la agresiuni civilizationale extraordinare. Se cunoaște faptul că toți vectorii care au avut un rol mai vazut sau mai nevăzut au părăsit această Lume Medie nr.6 în condiții cel puțin dubioase sau și- au dat ultima suflare pe pământ străin acestei tari. Fiind perioada în care se comemoreaza Revolutia din decembrie 1989 am să fac referire un pic la mine și la prietenul meu, care a fost IOAN LORIN FORTUNA.
Amândoi trebuia să intrăm în această lume pe arealul ținutului Bucovina . Datorita agresiunilor civilizationale LORIN FORTUNA a trebuit să se nască în singurul oraș aflat sub semnul sarpelui ,RADAUTI, care are în curtea spitalului statuia unui sarpe. Pe mine m-au aruncat într-o familie din Transilvania pentru ca să nu pot să realizez misiunea pentru care am fost creat. Ne-am intalnit în Timisoara unde s- a creat o miscare de tip existentialist care prin ceeace a facut a scos Gruparea de Civilizații Neagresionale Civilizational Virtuale, inclusiv Civilizația Omenica de sub papucul inrobitor si distrugător al civilizațiilor agresionale. Aceasta pot să zic că este fericirea mea și sper ca cei care îmi sânt apropiați să fie adusi inapoi la civilizația Omenica. În această luptă contra Agresorilor au lovit în tot ce îți era drag în aceasta existența. Sincer mă bucur că pot să și incerc prin mijlocele de care dispun să reușesc să luminez in alb ființele care mai pot fi recuperate și trecute acolo unde erau înainte de a fi botezați cununat și înhumație. Scris de Simion Capras (17-dec-2020).

Ana Maria Corina Dumitriu : -- Înconjoară-te de oameni care te fac fericit, care te fac să râzi, care te ajută atunci când ai nevoie.Oameni care n-ar profita niciodată de tine, oameni cărora mereu le pasă. Ei sunt cei care merită să-i păstrezi în viaţa ta. Ceilalţi sunt doar în trecere ---

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

  Comentariu Existentialist : In general se pleaca din aceasta lume doar atunci cind ti -ai indeplinit programul existential si ti -ai compl...