Din nenorocire, Egonirea a fost si inca este cu mult mai numeroasa, inclusiv in prezent, in cadrul Populatii Lumesti a LPM-6
La data: 05.03.2015, cu ocazia unei vizite, la Moscova, a Prim-ministrului Italiei: Matteo Renzi, referitor la care s-au realizat si transmis, public, prin masmedia, anumite secvente semnificative, selectate si comentate, Vladimir Putin a fost vazut pentru ultima oara, inainte de a urma o pauza temporala, de 8 zile, in care nu s-au mai transmis imagini relevante, referitoare la prezenta sa in cadrul unor manifestari publice, verificabile din punct de vedere al autenticitatii.
La data: 13.03.2015 "Vladimir Putin" a "reaparut", inclusiv in cadrul unor manifestari publice, verificabile ca autenticitate, dar intr-o maniera care a stirnit numeroase suspiciuni unor persoane avizate si, in special, unor agenturi calificate inclusiv in supravegherea modului de manifestare a unor persoane conducatoare, la nivel fundamental, respectiv principal, in Stat, sau in cadrul unor organizatii influente, la nivel statal.
Intr-un astfel de context, institutiile abilitate procedeaza, de regula, la efectuarea unor determinari antropometrice, respectiv fizionomice, precum si de alte tipuri, capabile sa puna in evidenta, daca este cazul, existenta si manifestarea unei imposturi de identitate fiintiala, referitoare la o persoana suspectata de a fi inlocuita cu o alta persoana, cu caracteristici fizionomice asemanatoare.
Cazul enuntat anterior este caracteristic si, de regula, acceptat, inclusiv la nivel oficial, cu conditia sa fi fost anuntat si convenit a fi acceptat de partile determinante, implicate in organizarea unor manifestari publice, fiind specific unor conducatori de nivel principal, in Stat (de regula: Presedinti de Stat, si mai ales celor care nu au asociat, oficial, un Vicepresedinte aferent, care sa preia o parte din atributiile Presedintelui, pentru a-l degreva de prezenta la anumite manifestarile oficiale, apreciate ca fiind mai putin importante).
In absenta unui Vicepresedinte, sau a unui functionar superior, abilitat oficial, in a-l inlocui pe Presedinte, se obisnuieste a se proceda, cu acordul partilor determinante, abilitate sau doar implicate, la inlocuirea Presedintelui, sau a altui functionar superior, de nivel principal, cu un inlocuitor abilitat si specializat, in acest scop, numit: sosie, care efectueaza inlocuirea, temporara, in regim: incognito, dar cu stiinta si aprobarea partilor abilitate sau determinante in organizarea respectivei manifestari oficiale.
Astfel, multi Presedinti statali au fost inlocuiti, la anumite manifestari, cu unul/una dintre sosiile lor, angajate, special si oficial, in acest scop.
Mai putin se stie, si tot numai de catre cei abilitati, ca, in anumite cazuri, mult mai rare, o sosie poate ajunge sa fie omorita, pentru a simula, in acest mod, ocultat, mistificat si macabru, incetarea existentei persoanei pe care o inlocuia, in mod oficial, sau neoficial.
Este cazul uneia dintre sosiile oficiale ale fostului dictator: Nicolae Ceausescu, despre care apreciez ca trebuie sa se cunoasca faptul ca nu a fost impuscat linga zidul din cadrul Garnizoanei militare, din Targoviste, unde s-a desfasurat farsa justitiara, intitulata: "Procesul cuplului dictatorial Ceausescu", si unde (din cate cunosc) a fost impuscata numai Elena Ceausescu, precum si una dintre sosiile, oficiale, ale lui Nicolae Ceausescu, in timp ce veritabilul Nicolae Ceausescu (tot din cate cunosc) a fost dus, dupa proces, in secret, la un aeroport militar, de unde a decolat cu un avion special, care l-a transportat in Iran, unde fusese si cu 2 zile inainte de declansarea (la data: 20.12.20150), la Timisoara, a Revolutiei Romane din decembrie 1989 (RRD-1989), tocmai pentru a trata si perfecta, contra unui cost adecvat (platit, din cate cunosc, cu: lingouri de aur), evacuarea sa, in mod incognito, din Romania, unde se cunostea, deja, de catre persoane avizate, ca era planificata sa izbucneasca o revolta, la Timisoara (dupa ce a fost ratata sau contramandata o prima incercare, la: Iasi, astfel incat: revolta, in cauza, sa se declanseze cat mai departe de: Bucuresti !), la data: 16.12.2015, urmand ca fosta Directie a Securitatii Statului (numita popular: Securitate, despre care fostul dictator credea ca ii este loiala), in complicitate cu anumite unitati militare specializate in diversiuni, precum si in insurgenta, in spatele frontului, in regim de partizanat (exemplu: Batalionul de parasutisti Nr.404, cu sediul la: Buzau), sa se implice, in mod "adecvat”, in scopul de a determina, pe aceasta cale, cuplul Ceausescu sa demisioneze, sau, in caz contrar, sa fie inlaturat de la exercitarea Puterii Supreme, de Stat, printr-o lovitura de Stat, organizata si condusa tot de catre fosta "Securitate”, in care sa fie inclus si un grup dizident, din cadrul "Partidului Comunist Roman” (care, insa, in realitate, era un pseudo partid-auto-declarat: comunist, de tip totalitar), precum si un grup dizident, de ofiteri superiori, din cadrul Armatei, dar cu conditia ca: pseudo-PCR- ul sa-si mentina statutul de partid-politic, unic, in Stat, fosta "Securitate” sa-si mentina si chiar sa isi intareasca pozitia de: ”Politie politica”, iar complotistii sa beneficieze corespunzator pentru organizarea, declansarea si conducerea Loviturii de Stat.
Semnalez, in plus, prezenta singelui scurs, dupa impuscare, datorata tragerii unei rafale de arma automata, doar din trupul Elenei Ceausescu, dar nu si din trupul celui care se dorea a fi considerat ca fiind Nicolae Ceausescu, fapt ce denota ca aceasta persoana avea singele deja coagulat, in momentul impuscarii, semn ca fusese asasinata cu mai multe ore inainte, stare evidentiata si de paloarea cadaverica a chipului sau, paloare care nu era prezenta si pe chipul Elenei Ceausescu.
III. Utilizarea unor unitati militare speciale, din cadrul Armatei Romane, in scopul reprimarii protestatarilor in cadrul Revoltei Timisorene, precum si in cadrul Revolutiei Romane din decembrie 1989.
Existenta acestor trupe speciale a fost, insa, mentinuta secreta si corespunzator disimulata (exemplu: Batalionul de parasutisti 404, de la Buzau, condus de colonelul: Mircea Gheordunescu, "reprezentat", in decembrie 1989, la Timisoara, de un esalon diversionist, condus de catre “cunoscutul”,ulterior, colonel: Gheorghe Trutulescu, implicat si in afaceri secrete si subversive cu comert, ilicit, de armament, contra tigari (exemplu: Afacerea "Tigareta"),esalon care, in timpul Revoltei de la Timisoara: RevTim- 1989 (declansata la data: 16.12.1989), a actionat, in scop subversiv si criminal (inclusiv pentru a motiva deschiderea focului, de catre forte militare, impotriva rasculatilor, spargind, in mod sistematic si profesionist, marea majoritate a vitrinelor magazinelor, din zonele comerciale si mai ales centrale, pentru ca revoltatii timisoreni sa poata fi acuzati ca erau, de fapt, vandali si nu rasculati, care, in “consecinta” trebuiau pedepsiti pentru faptele lor, inclusiv prin represiune militara, adica prin: impuscare, motivatie care a si fost invocata, ca atare, de catre fostul dictator, pentru a ordona deschiderea focului impotriva protestatarilor.
Referitor la armament, un ofiter superior din cadrul Garnizoanei militare Timisoara, mi-a relatat, ulterior, ca a vazut, la sediul Garnizoanei Timisoara, o gramada mare de echipamente de ochire, pe timp de ziua, respectiv pe timp de noapte, asezate pe podea, pe o cuvertura, dispozitive despre care nu avea cunostinta ca s-ar afla in dotarea Armatei, care au fost gasite in niste depozite secrete de armament, situate in cladiri din care asa zisii: ”teroristi” au tras asupra participantilor la Revolutie, in timpul asa zisului: ”Atac al teroristilor”.
In acelasi context, semnalez ca "teroristii” si-au manifestat prezenta, in cadrul "Atacului teroristilor”, tragand cu armament special, precum si cu munitie diversa (exemple: gloante obisnuite, gloante trasoare, dar si gloante de tip:”dum-dum”,care fac explozie in momentul impactului) mai ales din locatii de tip: poduri, ferestre, sau subsoluri, semnalindu-se si posibilitatea acestora de a se deplasa, prin tunele de acces, precum si prin subsoluri, de la o cladire la alta (exemple:subsolul cladirii fostului Comitet central al pseudo-PCR, conectat prin tunele de acces cu alte subsoluri ale unor cladiri invecinate, precum si cu acces la podurile acestora), de unde s-a tras (exemple: Muzeului National de Arta, Biblioteca Centrala Universitara, cladirea situata pe Calea Victoriei, linga biserica "Kretzulescu", respectiv: podul unei cladiri situata linga intrarea uzuala in sediul Televiziunii, din capitala, respectiv: podul unei cladiri din actuala Piata a Victoriei, din Timisoara, vis a vis de fosta Casa de Mode, precum si alte locatii).
Pentru a se putea aprecia cam ce fel de persoane erau agentii militari, mentionati anterior, precizez ca, la Timisoara, in cadrul Spitalului Judetean, sub obladuirea unei "retele securiste" condusa de un medic chirurg, numit: Petru Ignat, care era si cadru didactic universitar, cu grad de conferentiar (decedat ulterior, dar fara sa fi fost inculpat si judecat, ca atare, pentru rolul criminal pe care l-a avut atunci), retea din care mai faceau parte si alti medici cu tiluri universitare (dintre care unul: Dan Poenaru, a ajuns, ulterior, chiar: Prefect al judetului Timis, pe vremea guvernarii "Adrian Nastase”), precizez ca mai multi raniti in cadrul RevTim-1989, declansata la data: 16.12.1989, internati la Spitalul Judetean, au fost impuscati, in cap, in liftul Spitalului Judetean, in timp ce, chipurile, erau transportati la tratament, de unde nu se mai intorceau in salonul de unde fusesera luati, ci erau transportati, dupa impuscare, direct la Morga spitalului (exemplu: Maria Andrei; Dumitru Garjoaba; Petru Hategan; loan Miron; Remus Tasala - ultimul un caz cu totul special, care apreciez ca trebuie reinvestigat in intregime, dat fiind specificul si gravitatea sa), cu mentiunea ca, in Timisoara, s-au constituit, atunci, grupe speciale, mixte, de actiune, alcatuite din: cadre de partid militieni, securisti, militari din trupe speciale (inclusiv din cadrul: esalonului apartinind Batalionului 404), la care se adaugau (in functie de caz) si agenti acoperiti, din cadrul unor intreprinderi (exemple: Spitalului Judetean, Intreprinderea de taximetre s.a).
In contextul expus anterior, evidentiez cazul: Spitalului Judetean Timis, in care grupa speciala, mixta, se intrunea in: "sedinte de lucru", in cabinetul medicului Petru Ignat, unde si functiona (din cate cunosc) comandamentul operativ al respectivei grupe speciale, de actiune.
Inchei aceasta relatare cu declaratia unui participant, din Cluj-Napoca, la o dezbatere pe tema RRD-1989, organizata de Asociatia “VICTORIA” a Luptatorilor in Revolutie, din Timisoara, care ne-a relatat faptul ca s-a intilnit, intimplator, dupa Revolutie, cu un fost consatean, despre care cunostea, chiar de la el, ca era militar si membru al Batalionului 404, de la Buzau, pe care l-a oprit ca sa-l salute, constatind, insa, ca acesta se facea ca nu-l cunoaste.
Mai semnalez,spre finalul acetui paragraf, ca: investigarea justitiara a asa zisului “Atac al teroristilor” (pe care il apreciez ca fiind evenimentul de tip criminal, la nivel societal, de importanta fundamentala pentru cunoasterea si intelegerea modului in care a fost confiscata Puterea Suprema, de Stat, dupa infaptuirea RRD-1989, printr-o conjuratie oribila intre complotisti, anti-revolutionari, din cadrul Armatei, in complicitate cu conducerea C-FSN, precum si cu structura “securistica” acoperita, din cadrul TVR), constituie o datorie si o obligatie morale, pentru a fi continuata si finalizata, pentru toti participants autentici la RRD-1989.
De aceea, consider ca trebuie condamnata, ferm, actiunea de musamalizare si clasare, prin prescriere temporala, a acestui atentat criminal, cu implicarea, judecarea, si pedepsirea inclusiv a autoritatilor justitiare, care nu doar ca nu si-au facut datoria, in acest caz, dar au dorit sa-l si “ingroape”,din punct de vedere juridic, tentativa care, insa, a esuat, datorita luptei sustinute,duse, in acest scop, de cateva organizatii autentice de participant* la RRD-1989, intre care s-a remarcat, in mod deosebit: Asociatia "21 Decembrie”, din Bucuresti, care s-a adresat, oficial: Curtii Europene pentru Drepturile Omului, solicitand si obtinind neprescrierea temporala a acestei odioase crime, care, prin consecintele sale ulterioare, si, in primul rind, prin deturnarea si pervertirea idealurilor RRD-1989, apreciez ca echivaleaza cu un genocid populational, comis asupra Populatiei statale a Romaniei.
Cu ocazia celei de a XX-a aniversari a RRD-1989, in cadrul unei dezbateri publice, organizata de catre Institutul Revolutiei Romane din decembrie 1989 (IRRD-1989), generalul: Mircea Chelaru a avut o interventie fulminanta in legatura cu trupele speciale, care au actionat, in premiera, in cadrul represiunii RevTim-1989 si apoi in cadrul RRD-1989, find implicate, mai ales, in marea farsa, criminala, la nivel societal, numita popular: “Atacul Teroristilor".
Am participat, personal, la dezbaterea, in cauza, care a fost inregistrata audio si video, constituind, astfel, o proba indubitabila si deosebit de elocventa pentru dezocultarea si demistificarea modului de actiune a trupelor speciale, respective, in cadrul RevTim-1989, si apoi in cadrul RRD-1989, trupe care au fost implicate de catre marele criminal, (la nivel societal) mason, mafiot si cunoscut concubin "oficial" al Elenei Ceausescu, dar si anti-revolutionar, fost general, degradat in soldat: Victor Atanasie Stanculescu, ca urmare a procesului care i-a fost intentat.
Trebuie sa se stie ca V. A. Stanculescu a fost, de fapt, organizatorul si conducatorul unui complot anti-revolutionar, alcatuita dintr-o grupare de ofiteri superiori, din cadrul Armatei (din care a facut parte si generalul: Nicolae Militaru, agent GRU, echivalentul militar al agenturii KGB), respectiv dintr-o grupare de complotisti pseudo-PCR-isti, intitulata, culmea perversitatii: "Consiliul Frontului Salvarii Nationale (C-FSN), precum si dintr-o grupare de agenti “securisti”, acoperiti, din cadrul Societatii Nationale de Televiziune (TVR), care si-a insusit meritele revolutionarilor autentici, pentru a putea confisca, astfel , Puterea Suprema in Stat, dupa care i-a inlaturat, marginalizat si chiar batjocorit pe multi dintre revolutionarii autentici care si-au riscat viata pentru a elimina de la detinerea si exercitarea Puterii Supreme, in Stat, clanul politrucist- dictatorial: "Ceausescu".
Probabil ca nu intimplator vice-amiralul Stefan Dinu a murit, subit, la putina vreme dupa aceea, iar generalul Mircea Chelaru a avut un accident suspect, de automobil.
Convenisem cu generalul Mircea Chelaru sa dezvolte declaratiile facute la respectiva dezbatere si cu ocazia simpozionului anual organizat de IRRD, dar curajul acestuia probabil nu putea merge chiar atit de departe, motiv pentru care nu a luat cuvintul la manifestarea respectiva si nici nu a venit la Timisoara, la aniversarea jubiliara, din acel an, a RRD-1989, asa cum imi promisese.
Am aflat ulterior ca, probabil pentru aducerea sa intr-o stare de obedienta specifica, fostul Presedinte Traian Basescu l-a recompensat cu inca o stea, pe epoleti, pe linga cele pe care deja le avea, iar generaul in cauza, drept multumire, nu a gasit altceva mai bun de facut, pentru a-si manifesta gratitudinea, decat sa conceapa si sa publice o cartulie intitulata: "Romania molusca", iar apoi sa se retraga, strategic, in venerabilitatea Lojii masonice "Zamolxis".
Revenind la sosiile lui Putin, precum si la situatia politico-statala din cadrul Federatiei Ruse, doresc sa precizez ca: in cadrul Parteneriatului Extra-lumesc pe care Misiunea Astrala "Romania Altruista si Inteleapta" (MARAI), al carei conducator sunt, il realizeaza cu o Grupare de Civilizatii-virtual-Neagresionale-civilizational-virtual , am primit inca in a 2-a jumatate a lunii martie 2015 ( prin comunicarea telepatica, numita in limba engleza: "channeling, pe care o am cu o Baza de comunicare extra-lumeasca a Gruparii de Civilizatii-virtuale-Neagresionale-civilizational-virtual), instiintarea ca: Vladimir Putin a fost asasinat si inlocuit cu una dintre sosiile sale, ca urmare a unui complot organizat de catre o grupare de oligarhi rusi, potrivnici politicii de expansiune europeana a Federatiei Ruse, care a atras aplicarea unor sanctiuni bancare si comerciale ce s-au dovedit a fi foarte eficiente impotriva gruparii oligarhice respective.
Dupa ce am verificat informatia in cauza si cu ceilalti comunicatori, extra-lumesti, din cadrul MARAI, precum si cu alti comunicatori, pe care ii cunosteam, si cu care am mai colaborat la verificarea unor informatii transmise prin: "channeling", precum si prin alte moduri specifice de comunicare, m-am hotarit sa difuzez, public, comunicarea primita, deoarece interesa, in cel mai inalt grad, pe patriotii romani, precum si pe cei din Republica Moldova.
Apoi au venit si confirmarile, din surse specific lumesti (exemple: faptul ca la parada militara de la Moscova, din data: 09.05.2015, nu a participat nici un Sef de Stat,important, din Uniunea Europeana, probabil nefiind dispusi sa dea mina cu sosia defunctului V. Putin, desi motivatia oficiala a neparticiparii a constat in faptul ca Federatia Rusa a atacat militar Ucraina), situatia repetind-se si la deschiderea oficiala a Jocurilor Europene de la Baku, unde motivatia mentionata anterior nu mai putea fi invocata si unde prezenta, singulara, a "Prim-sinistrului , din acea vreme, al Romaniei:
V. 1. Ponta (despre care apreciez ca nu poate fi considerat un Sef de Stat important, din UE), a constituit, probabil, doar o exceptie, menita a intari regula, motivatia adevarata fiind dorinta Prim-sinistrului de a se intilni cu sosia lui V. Putin, respectiv cu Presedintele Turciei: Recep Erdogan (care au fost prezenti), pentru a negocia, in schimbul participarii sale la deschiderea oficiala (neanuntata anterior nici macar Presedintelui Romaniei Klaus W. Johannis, care si-a exprimat, public, surprinderea si iritarea, cerindu-i sa demisioneze), solicitarea acordarii unui posibil azil (probabil motivat politic), in contextul in care “Prim-sinistrul” Victor V. Ponta (aflat inca in functie) a parasit urgent si neanuntat oficial, Romania, chiar in ziua in care fusese convocat, public, la Directia Nationala Anticoruptie, unde era nu doar posibil, ci si foarte probabil, ca ar fi fost instiintat, oficial, ca este inculpat si invinovatit intr-un proces de coruptie.
Dupa cele expuse anterior, a urmat declaratia publica a fostei sotii a lui V. Putin, conform careia: "noul" V. Putin, este doar o sosie, respectiv o marioneta a grupului complotist, oligarhic, rus (cum s-a exprimat fosta sotie a lui V. Putin, refugiata in Occident si aflata sub acoperire protectionista), precum si o alta referire publica care semnala ca: "noul" V. Putin nu mai discuta, oficial, telefonic, in limba germana, cu Cancelarul Germaniei: Angela Merkel (limba pe care V. Putin cel autentic o cunostea foarte bine, in calitate de fost agent KGB, rezident in fosta Republica Democrata Germana), ci prin intermediul unui interpret.
Pentru cei interesati, voi mentiona, in cadrul bibliografiei aferente acestei lucrari, respectiv in cadrul lincurilor informatice specificate, titlurile, respectiv adresele web ale principalelor referinte informational referitoare la cele mentionate anterior.
Mai doresc sa precizez ca, tot din instiintarile pe care le-am primit prin "channeling", rezulta ca: informatiile referitoare la faptul ca si inainte de data: 05.03.2015, din analiza imaginilor publice ale lui V. Putin, reiese neautenticitatea persoanei analizate cu adevaratul V. Putin, fapt care apreciez ca nu demonstreaza, insa, ca V. Putin a fost asasinat inainte de aceasta data, ci doar ca V. Putin obisnuia sa- si delege una dintre sosii sa-l inlocuiasca, la anumite manifestari, la care aprecia ca prezenta sa nu este necesara.
VI. Starea Statala a Federatiei Ruse dupa asasinarea Presedintelui Vladimir Putin si mlocuirea sa cu o sosie
Revenind la analiza starii politice a Federatiei Ruse, in contextul inlocuirii lui V.Putin, ca urmare a asasinarii sale, cu una dintre sosiile sale, apreciez ca, prin ocultarea si secretizarea asasinarii lui V. Putin, se creaza o stare de grava instabilitate politica, de natura a favoriza inclusiv declansarea unui razboi civil, ce ar putea avea, ca efect, inclusiv destramarea Federatiei Ruse, conform mai multor previziuni, existente.
Situatia in cauza este echivalenta, din punct de vedere al Dreptului International, cu: comiterea unei lovituri de Stat, mentinuta secreta, care pozitioneaza, din legalitate si, mai ales, din legitimitate interna si internationala, a Statului Federatia Rusa, in nelegalitate, respectiv in nelegitimitate, precum si, mai ales, la complicitatea comiterii loviturii de Stat, a tuturor institutiilor principale ale Statului federativ.
Nu doar autorii complotului, ci si cei care il tainuiesc si nu-l reclama, oficial si public, se auto-transforma, procedind astfel, in complici la comiterea loviturii de Stat, in cauza, iar aceasta stare de fapt poate avea, drept consecinta, inclusiv comiterea altor asasinate si mai ales asasinarea sosiilor lui V. Putin, implicate, prin complicitate, in comiterea acestei lovituri, criminale, de Stat.
Tot in situatia in care se afla, semnalez ca: Federatia Rusa nu va mai putea incheia conventii, nu va putea avea convorbiri oficiale, importante, precum si, mai ales: nu va mai putea comite, decat cu mare risc, acte de agresiune statala si multe altele, situatia, in cauza, agravindu-se pe masura ce trece timpul.
VII. Posibile influente ale starii de nelegitimitate statala, in care se afla Federatia Rusa (ca urmare a asasinarii Presedintelui Federatiei Ruse: Vladimir Putin si inlocuirea sa, in mod ocult si subversiv, cu o sosie), asupra Statului Romania, respectiv asupra Statului Republica Moldova
Pentru Romania, precum si pentru Republica Moldova, aceasta stare de fapt, din Federatia Rusa, constituie un moment deosebit de favorabil, in care s-ar putea intreprinde anumite actiuni de intarire a sigurantei statale (mai ales in Republica Moldova), in contextul amenintarilor, oficiale, pe care autenticul V. Putin le profera, in trecutul apropiat, impotriva celor 2 State, amenintari pe care incearca sa le reitereze, acum, si falsul V. Putin, pentru a-si consolida credibilitatea fata de Populatie, fara a avea insa capacitatea de a le si realiza, in contextul in care, in Rusia, exista o traditie istorica de a apela la solutii politice, conspirate, de inlocuiri, temporare, a unor personalitati conducatoare, cu "falsuri” ale acestora, pe care Populatia le tolereaza o vreme, dupa care le recuza pe cale violenta (exemplu: cazul: "falsului Dmitri” s.a).
In contextul expus anterior, consider ca o Societate civila, competenta si responsabila, are datoria de a sprijini (chiar daca se situeaza, in rest, intr-o ferma opozitie) eventuale actiuni ale guvernantilor, de intarire a sigurantei nationale, in situatii pielnice, la nivel international (exemple: cresterea bugetului alocat apararii statale, reintroducerea serviciului militar obligatoriu, infiintarea de noi unitati militare, contracararea diplomatica, chiar cu fermitate, a unor provocari, reafirmarea, periodica a unor revendicari bazate pe drepturi istorice s.a), precum si de pregatire a Societatii civile in perspectiva posibilitatii dobindirii anumitor avantaje, respectiv a suportarii anumitor dezavantaje, datorita producerii unor evenimente international care sa favorizeaza: Romania, respectiv: Republica Moldova, sau, dimpotriva, le defavorizeaza.
Redactarea si difuzarea acestei lucrari se inscrie, astfel, in strategia de actiune specific civica, elaborata de Grupul Constitutional "Timisoara", in cooperare cu alte organizatii civice, precum si, mai ales, in colaborare cu Misiunea Astrala "Romania Altruista si Inteleapta”, inclusiv pentru a putea contracara, in mod eficient, infiltrarea in posturile importante de conducere a Statului Romania, respectiv a Statului Republica Moldova, a unor cunoscuti rau-facatori, care sunt agenti subversivi si acoperiti (dovediti prin fapte concrete) ai unor State (exemplu: Ion Iliescu; Petre Roman; Virgil Magureanu; Mugurel Isarescu; Adrian Nastase; Traian Basescu; Mircea Geoana; Calin Popescu Tariceanu; Mihai Razvan Ungureanu; Victor V. Ponta; Crin L. Antonescu; Klaus W. Johannis s.a), respectiv unor organizatii masonice international, respectiv unor organizatii corporatiste, respectiv unor agenturi imperialiste, ostile Romaniei si Republicii Moldova.
VIII. Lovituri de Stat comise in Statul Romania, in perioada de dupa infaptuirea Revolutiei Romane din decembrie 1989
Referitor la starea Romaniei in perioada post-infaptuirii RRD-1989, precizez ca se pot identifica cel putin 3 situatii de comitere a unei lovituri de Stat, nesemnalate, nejudecate si nepedepsite, oficial, ca atare.
Prima situatie este aceea in care C-FSN a confiscat Puterea Suprema, in Stat, de la infaptuitorii autentici ai RRD-1989, a 2-a este cea in care Curtea Constitutionala l-a scapat pe Presedintele suspendat de Parlament: Traian Basescu, de la demitere, iar cea de a 3-a este aceea in care Parlamentul actual, precum si Guvenul Romaniei au refuzat sa se conformeze hotaririi (adoptata prin referendum, de catre Poporul Roman), de a transforma actualul Parlament intr-un Parlament unicameral, cu maxim 300 parlamentari.
IX. Necesitatea revenirii la starea de legitimitate statala, a Romaniei, precum si pericolele care pot afecta grav situatia Romaniei, aflata in stare de nelegitimitate statala
Analizand starea Romaniei, ca Stat, in conformitate cu situatiile semnalate anterior, apreciez ca aceasta stare este nelegitima, din punct de vedere al Electoratului statal, care reprezinta, de drept, Poporul Roman (in conformitate cu prevederile Articolului 2,aliniatele 1 si 2, din Constitutia Romaniei), iar pentru a se reveni la starea de drept, legitima, institutiile abilitate au nu doar datoria, ci si obligatia de a organiza un referendum national, prin intermediul caruia Electoratul statal, ca reprezentant legitim
al Poporului Roman in detinerea si exercitarea Suveranitatii nationale. deplin si corect informat, sa se pronunte referitor la modul in care trebuie sa se revina la legitimitatea conducerii Statului. care. in opinia mea. nu poate consta decat in: organizarea de alegeri anticipate parlamentare si presedintiale. urmate. apoi. de alegeri judetene si de alegeri localitationale. la care. insa. sa aiba drept de vot numai acei romani care au domiciliul stabil in Tara.
Astfel. dupa intrarea in legitimitate a principalelor institutii de Stat: Presedintia. respectiv: Parlamentul. ca urmare a desfasurarii referendumului. respectiv a alegerilor anticipate. la nivel statal-central. trebuie sa intre in legitimitate. prin organizarea de alegeri anticipate si la nivel judetean. respectiv la nivel localitational. si principalele institutii de acest nivel. respectiv: Primarii; Consilii locale; Consilii Judetene.
Pentru cei neinitiati in capcanele pseudo-legalitatii doresc sa precizez ca: pentru ca un Stat sa fie un autentic Stat de drept si nu un Stat de pseudo-drept. in Statul respectiv trebuie respectata legislatia/legalitatea pe care institutiile respectivului Stat au elaborat-o. numai daca aceasta legislatie este si legitima. adica daca respecta principialitatea juridica prin care un Stat de drept este recunoscut. ca atare. la nivel international (exemple: in cadrul Uniunii Europene. respectiv in cadrul Organizatiei Natiunilor Unite). conditie pe care legislatia actuala a Romaniei nu o indeplineste.in mod deliberat. decat in parte.
Se dovedeste. astfel. ca: inca de la adoptarea. de catre Electoratul statal (postat. insa. in mod deliberat subversiv. in necunostinta deplina sau chiar totala de consecinte. pentru a putea fi inselat mai usor). a primei Constitutii post-evolutionare. la sfirsitul anului 1991. conditionarea respectarii legitimitatii. la nivel european. nu a beneficiat de prioritate (in confruntarea cu interesele specific clientelare ale iuristilor- politruci constitutori). fapt ce a contribuit. in mod determinant. la handicaparea constitutionala a Romaniei. cu consecinte dramatice la nivel societal.
Acestei handicapari initiale. de nivel constitutional. i s-a adaugat. in timp. si o handicapare legislativa prin neacordarea de prioritate legitimitatii de nivel european. precum si in cadrul activitatii de legislare la nivel parlamentar.respectiv la nivel guvernamental ( prin: ordonante de urgenta). respectiv la nivel judetean. respectiv la nivel localitational.
Procedindu-se astfel. Romania a fost impiedicata. in mod deliberat. sa devina un autentic Stat de drept. fiind constrinsa sa aiunga doar un pseudo-Stat de drept. cu consecinte catastrofale pentru dezvoltarea si consolidarea. ulterioara. a Statului national. suveran si independent. unitar si indivizibil. republican. de drept. democratic si social (asa cum a fost prevazuta sa fie, ca Stat, in cadrul Articolului 1 al Constitutiei statale).
Perpetuarea nelegitimitatii statale. actual-existente. prin neorganizarea de alegeri anticipate. cu informarea deplina a Electoratului. precum si cu supravegherea corectitudinii desfasurarii alegerilor (inclusiv cu ajutorul: organizatiilor internationale,
precum si al organizatiilor autentice ale Societatii Civile romanesti), a generat si perpetuarea unui rise statal, deosebit de periculos. atit la nivel intern, cat si la nivel extern, datorat nelegitimitatii statale instalate odata cu contiscarea Puterii Supreme, de Stat. de catre C-FSN (dupa infaptuirea RRD-1989). nelegitimitate tolerata si chiar ocultata, inclusiv in prezent, de catre politrucii si agentii subversivi (care au acaparat, in mod deliberat si pertid, Puterea Suprema in Stat si doresc s-o mentina si s-o exercite doar ei, in folosul principal al lor si al clientelei lor specitice, chiar si cu orice pret), cauzind, astfel, motivatia necesitatii organizarii si declansarii de proteste publice, care, in functie de impreiurari, se pot transforma in revolte, rascoale (chiar de mari proportii), insurectii, lovituri de Stat, sau chiar revolutii, pentru a forta, in acest mod, revenirea la legitimitate statala, de tip constitutional, adica la reinstaurarea, in calitate de Suveran statal, de drept si de fapt, a Poporului Roman, reprezentat de drept si de fapt (la nivel maxim de: Suveranitate nationala, conform prevederilor constitutional din Articolul 2, aliniatele 1 si 2), numai de Electoratul statal (in baza aplicarii democratiei participative), si nu de catre reprezentantii alesi temporal si conditionat, in mod electoral (in baza democratiei reprezentative).
Aceasta confruntare de forte antagoniste va impune asumarea unor riscuri (inclusiv la nivel existential), atit din partea celor care vor actiona pentru revenirea la legitimitate statala, cat si din partea celor care vor dori sa blocheze, chiar si cu orice pret, aceasta revenire, pentru a mentine starea de nelegitimitate statala, existenta, pe de o parte, din dorinta de a protita clientelar de pe urma perpetuarii acestei stari statale, iar pe de alta parte, de teama ca vor ti iudecati si condamnati pentru: comiterea, deliberata, a crimei societale: de uzurpare de Suveranitate nationala, in stare de recidiva continuata, coroborata cu genocidarea unei parti semniticative si chiar determinante a Populatiei statale.
Dupa cum a evoluat si inca evolueza, la nivel societal, Statul Romania, apreciem ca: revenirea la starea de legitimitate statala nu se va putea realiza decat asa cum s-a procedat si in decembrie 1989, adica prin eliminarea, prin metode violente, de la acapararea, mentinerea, cu orice pret, si exercitarea subversiv-distructiva, la nivel societal, a Puterii Supreme, de Stat, de catre actuala nomenclatura de politruci degradati moral si profesional, in complicitate agentural-subversiva, respectiv: masonic-ocult-subversiva, respectiv: etnic-iredentista, respectiv: religios-ocult- distructiva-tiintial, respectiv: corporatist-international-distructiva economic, respectiv: matiotic-distructiva-societal, respectiv: imperialist-distructiva-statal, pe de o parte, precum si pentru apararea si consolidarea Statului national, suveran si independent, unitar si indivizibil, republican, de drept, democratic si social (asa cum este prevazut sa fie Statul Roman, in Articolul 1 al Constitutiei Romaniei), pe de alta parte, urmata, insa, nu ca in decembrie 1989, de o noua contiscare a Puterii Supreme, de Stat, de catre grupari retrograde si viclean ocultate ale aceleiasi nomenclaturi care a adus Romania in stare de dezastru societal si genocid populational, ci de iudecarea si pedepsirea respectivei nomenclature inclusiv prin moduri si miiloace specitice metodelor violente de inlaturare. de la exercitarea Puterii Supreme, de Stat (care, din nenorocire. n-au putut ti aplicate in cadrul RRD-1989), dind astfel posibilitatea nomenclature in cauza, sa-si refaca potentialul opresiv si sa-l transforme in potential distructiv, la nivel societal, pentru a ne “canceriza” Statul si Populatia Statala, aducandu-ne, astfel, in situatia de a opta intre a invinge sau a muri, viteieste, sau de a supravietui miseleste.
X. Solutii politice de redresare a Statului Romania, din starea de degradare, catastrofala, statala si populationala, in care a fost adus de catre categoria politrucista, descompusa moral si incapabila profesional, care a acaparat, prin subversiune, incorectitudine si chiar frauda electorala, Puterea Suprema, in Stat, si doreste s-o mentina cu orice pret, precum si s-o exercite exclusiv in folosul sau si al clientelei sale specifice
In situatia dezastruoasa in care a fost adusa, in mod deliberat, Romania, la "porunca" ocult-subversiv si distructiv masonica,respectiv corporatist-international- subversiva, precum si subversiv-distructiv imperialista, de catre "cozile de topor" politruciste, masonice si agentural-imperialiste, obediente si deseori chiar slugarnice, pina la pupincurism (cum a fost si cazul in care: chiar Presedintele actual al Statului Roman: Klaus W. Johannis, de la care se astepta o schimbare determinanta si revigoranta a starii dezastruoase si alarmante in care se afla, in prezent, Romania, s-a comportat intr-un mod descaliticant, pentru un Presedinte statal, prin propunerea, unica, pentru ocuparea functiei de Director al Serviciului de Informatii Externe, in persoana cunoscutului agent subversiv strain, mason si fost nomenclaturist pseudo- PCR-ist: Mihai Razvan Ungureanu), apreciez ca si cetatenii autentici si, mai ales, patriotii romani trebuie sa-si radicalizeze pozitia si atitudinea, astfel incat sa nu se poata ajunge la destramarea statala a Romaniei, precum si la destructurarea populationala a Poporului Roman, asa cum doresc dusmanii Romaniei, care si-au infiltrat, din timp , agentii subversivi si acoperiti, in postura de: inalt-tradatori, in cadrul principalelor institutii ale Statului, inclusiv in importante functii de conducere.
Referitor la recenta propunere (facuta de Presedintele Klaus W. Johannis) si alegere a lui Mihai Razvan Ungureanu in functia de: Director al Serviciului de Informatii Externe (efectuate dupa propunerea de numire a etnicului german: Eduard Helwig si alegerea acestuia ca: Director General al Serviciului Roman de Informatii), reamintesc declaratia, publica, a fostului ambasador al Romaniei, in Federatia Rusa: Dumitru Prunariu, in care il acuza pe Mihai Razvan Ungureanu ca, in calitate de Ministru de Externe, a avut un rol determinant in deturnarea de proprietate, a tezaurului Statului Roman, evacuat, pe baza de garantii de pastrare si retrocedare "in integrum", la Moscova, in timpul Primului Razboi Mondial, precum si in permiterea jefuirii acestui tezaur, in complicitate cu importanti oficiali rusi (dovediti, cu aceasta ocazie, a fi, de fapt: mafioti).
In contextul dramatic expus anterior, ma vad nevoit sa apreciez ca: pentru revenirea cat mai urgenta a Romaniei in stare de legitimate statala, respectiv de normalitate functionala, este stringent necesara aplicarea unor metode extra-ordinare, capabile (daca sunt corecte si cu buna credinta aplicate) sa readuca Romania intr-o perioda temporala minima, la stadiul de Stat legitim, si nu a unor metode ordinare, a caror aplicare apreciez ca ar necesita aproximativ tot atit timp, cat a fost nevoie pentru a nenoroci Romania si a o aduce in starea statala, catastrofala, in care se afla in prezent, avind in vedere ca marii rau-facator, la nivel societal, care au nenorocit Romania, vor face tot posibilul pentru ca, pe de o parte, sa nu poata fi inlaturati de la detinerea si exercitarea Puterii Supreme, in Stat, beneficiind, in acest scop, de pozitiile influente pe care deia le detin, precum si de fondurile imense pe care le-au fraudat prin uzurpare de Suveranitate nationala, legislare abuziva si nelegitima, inalta coruptie si constituire de grupari de criminalitate organizata, la nivel societal, precum si. pe de alta parte, pentru a nu putea fi trasi la raspundere iuridica si pedepsiti corespunzator, inclusiv cu condamnarea la moarte (pedeapsa care apreciez ca trebuie reintrodusa, cat mai urgent, in Constitutia Romaniei, chiar daca se intimpina opozitie din partea conducerii Uniunii Europene), respectiv cu condamnarea la detentie cu munca silnica, pe viata, respectiv la confiscarea intregii averi (in contextul foarte probabil in care fondurile fraudate, respectiv daunele provocate nu vor mai putea fi recuperate, in intregime), respectiv prin interzicerea unor drepturi civile, precum si a dreptului de a mai putea ocupa o functie publica, respectiv prin anularea diplomelor de absovire a invatamintului superior, a doctoratelor si masteratelor, respectiv prin retragerea sau anularea ( in functie de caz) a distinctiilor oficiale conferite s.a.
XI. Metode ordinare de readucere in stare de legitimitate statala a Romaniei
In cadrul acestor metode, avem in vedere, la nivelul gruparii de organizatii spirituale, respectiv civice, asociate Misiunii Astrale "Romania Altruista si Inteleapta": constituirea unei aliante politico-partidice, alcatuita din partide politice nou infiintate, coordonate existentialist si ezoteric de Misiunea Astrala "Romania Altruista si Inteleapta", precum si civic si politic, de catre Grupul Constitutional "Timisoara", care sa constituie o forta societala capabila sa infrunte si, in timp, sa se impuna si sa invinga actuala Categorie de pseudo-partide politruciste, masonizate, agenturizate si mafiotizate, care se aliaza, intre ele, doar in functie de contextul societal, existent intr-o anumita etapa temporala si nu in functie de doctrine politice autentice, deoarece practica, toate, de fapt, aceeasi doctrina, politrucista si imoral-politica, de a aiunge si de a se mentine, la guvernare, cu orice pret, cat mai mult timp posibil.
Alianta politica va include, pentru inceput: 4 partide politice, dintre care 2 partide cu doctrine politice clasice: nationala, respectiv: republicana, in timp ce celelalte 2 partide politice vor avea o doctrina politica coniunctutala si anume: un partid politic care sa promoveze redactarea unei noi Constitute statale. care sa inlature actuala handicapare constitutional a Romaniei. iar celalalt partid politic va avea o doctrina politica specific revendicativa. menita a grupa cat mai multe persoane sacriticate si nedreptatite. in mod deliberat. de catre Categoria de politruci masonizati. agenturizati si matiotizati. care a acaparat prin: subversiune. inselaciune si opresiune. la nivel societal. Puterea Suprema de Stat. in Romania. si care. in calitate de Categorie de infractori criminali. la nivel societal. a nenorocit Romania. prin comiterea. in forma continuata. a crimelor societale de: uzurpare de Suveranitate nationala. inalta- coruptie. inalta-tradare si. mai ales. prin legiferare/legislare deliberat-nelegitima (in scopul de a facilita jefuirea sistematica si "performanta" a Statului. precum si a Populatiei statale. la adapostul acapararii si mentinerii Puterii Supreme.de Stat. cu orice pret.de catre infractorii in cauza.intiltrati in institutiile de guvernare a Statului. la nivel central. respectiv judetean. respectiv localitational.
Revendicarea fundamentala a acestui partid-politic va consta in reclamarea oticiala si solicitarea de daune materiale si morale. pe de o parte: pentru neaplicarea Articolului 47 al Constitutiei Romaniei. referitor la: obligativitatea Statului Roman de a asigura un nivel de viata decenta tuturor locuitorilor care. nu din vina lor. nu si-l pot asigura. precum si, pe de alta parte. pentru sabotarea. deliberata a functionarii si consolidarii Statului social. care trebuie sa tie Romania (in conformitate cu prevederea aferenta din cadrul Articolului 1 al Constitutiei Romaniei). precum si: pentru neutilizarea democratiei participative.adica: prin neconsultarea. periodica. prin referendum statal. a Suveranului statal (care este: Poporul Roman. reprezentat prin: Electoratul Statal). dar aflat in deplina si corecta cunostinta de cauza (si nu manipulat mediatic prin alterare si omisiune informational). daca este de acord cu practica guvernantilor. precum si a conducatorilor Statului. de a hotari. in principal. numai ei (in calitate de reprezentanti alesi electoral ( direct. respectiv: indirect. in baza aplicarii democratiei reprezentative). referitor la modul in care s-au realizat transformarile si actiunile societale cele mai importante. intre care. in primul rand: privatizarea Economiei. cu anihilarea Sectorului Economic de Stat. respectiv la motivele pentru care s-a procedat la solicitarea unor mari imprumuturi international. precum si a modului in care s-au utilizat fondurile imprumutate. respectiv la modul in care s-a schimbat. in mod abuziv. specific matiot. forma de proprietate publica. in proprietate privata. a tezaurului de Stat. evacuat la Moscova. in timpul primului razboi mondial (din cate cunoastem: in scurta perioada temporala in care Mihai Razvan Ungureanu a fost "Prim-sinistru"). respectiv a modului in care s-au cedat importante proprietati de Stat ex-Familiei regale. precum si conducerilor unor religii. precum si inca multe. multe altele.
Estimam, insa (cum am mai mentionat si anterior), ca: data tiind nu doar posibila. ci si sigura opozitie care se va manifesta din partea actualei Categorii politruciste. masonizate. agenturizate si matiotizate. care a adus Romania la dezastru (de pe urma caruia, insa, respectiva Categorie politrucista a reusit sa se imbogateasca fara masura), transformarea radicala, a Romaniei, propusa anterior, nu va putea ti realizata.daca respectiva transformare nu va ti spriiinita. corespunzator, de organizarea si declansarea unor actiuni eticiente de protest public, care, la nevoie, sa se transforme in revolte, rascoale, revolutii sau insurectii, necesare infaptuirii transformarii statale dorite.
Atentionam, in acest context, faptul ca: transformarea Statului prin evolutie politica ordinara ar putea dura aproximativ 20 ani, lipsind, astfel, cateva generatii populationale de sansa de a mai trai bucuria si satisfactia ca in Romania s-a facut dreptate, pe de o parte, prin despagubirea cuvenita numeroaselor victime ale guvernarii pseudo-partidelor-politice, alcatuite din pradatori (la nivel social si societal) politruci masonizati, agenturati si matiotizati, iar, pe de alta parte, ca politrucii rau- facatori, mentionati anterior, au fost inculpati, iudecati si condamnati la pedepse adecvate infractiunilor pe care le-au comis.
XII. Metode extra-ordinare de readucere in stare de legitimitate statala a Romaniei
Metodele la care ma refer in cadrul acestui paragraf se bazeaza pe: concentarea Puterii Supreme, de Stat, astfel incat sa tie investita o singura persoana, selectata in mod democratic, dar nu: obisnuit, ci specific: meritocratic, la nivel societal, care s-o detina si s-o exercite, in mod interimar, in locul institutiilor abilitate constitutional, care, din institutii conducatoare se vor transforma in institutii executoare ( exemplu: Parlamentul, unicameral, se va transforma din institutie conducatoare, principala, in institutie executoare-legislatoare, principala, care va realiza/legisla legi, in conformitate cu dispozitiile pe care le va primi, in acest scop, de la Cond-Sup, precum si de la alte institutii, abilitate).
Selectia persoanei care va ti desemnata in calitate de: Conducator-Suprem al statului (dar nu si in calitate de: Suveran al Statului, care este si ramine: Poporul Roman, in conformitate cu prevederea constitutional din cadrul Articolului 2, aliniatele 1 si 2, al Constitutiei Romaniei), se va realizeza pe baza democratiei participative, prin: referendum, de catre Electoratul statal, abilitat, de drept si de fapt, sa detina si sa exercite, temporar (adica: numai pe durata desfasurarii referendumului statal), la cel mai inalt nivel, Puterea Suprema, in Stat, datorita faptului ca, la nivel constitutional, in cadrul Constitutiei post-revolutionare a Romaniei, nu s-a detinit din care persoane este alcatuit Poporul Roman, imputernicit cu detinerea si exercitarea, la nivel suprem, a Suveranitatii nationale, putere care este atribuita, constitutional, in mod generic Poporului Roman, dar care, insa, n-o poate, exercita, concret si direct, in calitate de: Popor, deoarece, pe de o parte, este o putere abstracta si nu una concreta, iar, pe de alta parte, este o putere pentru care nu s-a realizat o lege speciala a modului de aplicare, prin care sa se precizeze, in cadrul Constitutiei statale, ce se intelege, oficial, din punct de vedere constitutional, prin sintagma: "Poporul Roman”,la nivel: referendar, respectiv: electoral.
Investirea, prin referendum statal, a Conducatorului Suprem (Cond-Sup) cu detinerea si exercitarea Puterii Supreme, executive, de tip institutional, in Stat, propunem sa se realizeze temporar, pe durata de 1 an, dupa care, tot prin referendum statal, Electoratul statal sa decida daca prelungeste mandatul de Cond-Sup aceleiasi persoane, sau investeste alta persoane (selectata, insa, tot prin referendum statal, in mod democratic, specific meritocratic, la nivel societal), sau hotaraste revenirea la sistemul democratic-ordinar ( adica:nemeritocratic). prevazut de Constitutia statala, dar intrerupt temporar, prin alegerea Cond-Sup.
Apreciem, astfel, ca: selectia candidatilor pentru desemnarea Cond-Sup (de catre Comisia de selectie, la nivel statal, trebuie sa fie o selectie autentic meritocratica ( la nivel social si societal), bazata pe prezentarea, de catre fiecare dintre cei: 43 de candidati, selectati la nivel judetean (cate 1 candidat pentru fiecare iudet). a unui: dosar de candidat, care sa dovedeasca: realizarea de fapte de importanta sociala si, mai ales, societala, verificabile si apreciabile, ca atare (infaptuite pina la depunerea, oficiala, a dosarului de candidat), urmand ca: Comisia de selectie, la nivel statal, sa selecteze pe primii 10 candidati (din totalul de 43 candidati, selectati cate 1, din fiecare iudet, prin referendum iudetean), urmand ca: Cond-Sup la nivel statal, sa fie desemnat, prin referendum statal, dintre cei 10 candidati selectati de catre Comisia de selectie la nivel statal.
Mai propunem ca membrii componenti ai Comisiei de selectie, la nivel statal, a celor 10 candidati pentru desemnarea Cond-Sup, la nivel statal, sa fie, la rindul lor, selectati, in prealabil (cate 1 din fiecare judet), prin referendum judetean, dar tot ca urmare a unei preselectii, realizata in mod democratic-meritocratic, dintre maxim 36 candidati, propusi de catre o Comisie de selectie judeteana, alcatuita din 17 membri (reprezentanti ai unor organizatii civice autentice, semnificative, selectate de catre: Consiliul Judetean al judetului respectiv, pe baza depunerii unui dosar de atestare a asociatiei, precum si prin desemnarea unui reprezentant care sa fie membru al asociatiei, dintre cele maxim 36 de organizatii civice, autentice, preselectate, in prealabil, de catre Consiliul Judetean respectiv).
Mai propunem ca aceeasi Comisie de selectie judeteana sa propuna, la rindul sau, un numar de maxim 10 candidati pentru desemnarea, prin referendum judetean, a candidatului judetetului respectiv pentru preselectia celor 10 candidati finali in vederea desemnarii, prin referendum statal, a Cond-Sup, precum si un numar de maxim 10 candidati pentru selectia, in cadrul aceluiasi referendum judetean, a reprezentantului judetului respectiv in cadrul Comisiei de selectie la nivel statal, a celor 10 candidati finali pentru desemnarea,prin referendum statal, a Cond-Sup la nivel statal.
In acest mod, desemnarea Cond-Sup, la nivel statal, se realizeaza in 2 etape: prima la nivel referendar judetean (cu participarea Electoratului judetean), in cadrul fiecarui judet, in care se selecteaza candidatul judetean pentru selectarea celor 10 candidati finali,iar a 2-a, la nivel referendar statal (cu participarea Electoratul statal), pentru desemnarea Cond-Sup statal, dintre cei 10 candidati judeteni, selectati, in prealabil, in cadrul primei etape.
Cond-Sup, la nivel statal, al Romaniei propunem sa beneficieze de dreptul de a numi conducatorii tuturor institutiilor de Stat, la nivel central, precum si de a beneficia de dreptul de a avea o Comisie de consultanta, la nivel statal, ai carei membri ii va desemna el.
Sistemul de conducere autocratic-meritocratic, la nivel social si, mai ales, societal, se poate extinde si la nivel judetean, respectiv localitational, in 2 variante si anume:
1. - prin desemnarea a cate unui Cond-Sup la nivelul fiecarui judete, precum si prin desemnarea unui Cond-Sup la nivelul fiecarei localitati (municipiu, sector, oras, comuna), intr-un mod similar celui propus anterior, pentru desemnarea Cond-Sup la nivel statal, sistemul respectiv, de conducere statala fiind numit: Sistem de conducere statala, autocratica, specific meritocratica, la nivel social, respectiv societal, descentralizat;
2. - prin desemnarea a cate unui Cond-Sup la nivelul fiecarui judet, respectiv la nivelul fiecarei localitati, de catre Cond-Sup la nivel statal, sistemul respectiv, de conducere statala, fiind numit:Sistem de conducere statala autocratica, specific meritocratica.la nivel social, respectiv societal, centralizat.
In contextul dezastruos in care se afla, in prezent, Romania, apreciez ca este nu doar recomandabil, ci si necesar, ca: pentru selectia candidatilor de Cond-Sup, precum si a membrilor Comisiilor de selectie, mentionate anterior, sa fie evitate persoanele care au fost membri, cu rol determinant, ai unor pseudo-partide-politice, respectiv ale unor pseudo-institutii care au contribuit semnificativ la producerea dezastrului societal, post-revolutionar, al Romaniei.
Pentru a motiva cu un exemplu concret metoda extra-ordinara propusa anterior, semnalam si exemplificam cazul Statului asiatic: Singapore, in care, intr-un context statal dezastruos, similar celui in care se afla, in prezent, Romania, din cate cunoastem, a fost ales, in calitate de: "Cond-Sup” al Statului, un ofiter, care aplicand un program eficient de revenire la Statul legitim, a reusit nu doar inlaturarea starii de criza statala, dezastruoasa, in care se afla Statul Singapore, in doar cativa ani, ci si performanta ca, dupa aceasta realizare, a adus si Statul in cauza, cand, la un nivel de civilizatie de invidiat, de catre toate Statele care tind, prin diferite metode de guvernare statala, sa ajunga la o asemenea performanta.
Suntem constienti, pe de o parte, ca un asemenea sistem de conducere statala nu va fi usor de explicat, apreciat si aplicat, la nivel societal, mai ales in situatia blocajului mediatic, abuziv si oprimant, la care am fost, suntem si probabil vom mai fi supusi.
Pe de alta parte, insa, suntem constienti si ca numai in acest mod vom putea contracara, in mod eficient, actiunea oprimanta si reprimanta, implementata deja, la nivel societal, de catre Categoria politrucista, declasata moral si profesional, care a acaparat, prin: uzurpare de Suveranitate nationala, precum si prin fraudare electorala (pentru a carei evidentiere recomand a avea in vedere inclusiv nelegitimitatea “legalizata” ca fostul “Prim-sinistru” Victor V. Ponta sa poata candida la Presedintia Statului, precum si, simultan, sa conduca Guvernul Romaniei, care a distribuit fondurile electorale).
Suntem constienti, de asemenea, ca sistemul de conducere propus nu este si nici nu poate fi perfect, in conditiile bataliei pentru detinerea si exercitarea Puterii Supreme, de Stat, batalie in care, incepind din acest an, dorim sa ne implicam, direct si plenar, cu toate fortele si capacitatea noastra de lupta, nu numai la nivel: statal, ci si la nivel: continental, respectiv: lumesc, precum si la nivel: extra-lumesc, asa cum ne-am implicat, de fapt, si pana acum (de la infiintarea: Misiunii Astrale ''Romania Altruista si Inteleapta'', inclusiv sub denumirile sale anterioare), in batalia impotriva fortelor care coordoneaza, de la nivel extra-lumesc, religiile false, subversive si distructive fiintial- superior, sub denumirea generica, populara, dar improprie de: "Dumnezeul Rau", reprezentat, in principal, de fiinta androgina superioara-FAS: Satan-Geea, in calitate de: Cond-Sup al: Categoriei de Grupari de Civilizatii-virtuale-Agresionale-civilizational- virtual, din cadrul:Ansamblului de Categorii de Grupari de Civilizatii-virtuale ale Civilizatiei Creatoare Absolute Conducatoare, Ansamblu condus, in calitate de: Cond- Sup, de catre fiinta individuala superioara-FIS: Creo/Creos.
In contextul expus anterior ne declaram interesati de a colabora si cu alte forte, de nivel: statal, respectiv: continental, respectiv: lumesc, respectiv: extra-lumesc, in cazul in care ne vor propune programe de actiune concreta, similare sau macar asemanatoare cu programul propus de noi, in colaborare parteneriala, extra-lumeasca, cu: Gruparea de Civilizatii-virtule-Autentice-Neagresionale-civilizational-virtual, interesata sa stopeze, sau sa limiteze, sau macar sa diminueze intensitatea agresiunii civilizational-virtuale la care este supusa: Categoria populationala Altruista (numita generic: Omenire), din cadrul Populatiei Lumesti a Lumii Planetare Medii Nr.6 (LPM-6, in care suntem integrati existential), de catre mai multe: Grupari de Civilizatii-virtuale- Agresionale-civilizational-virtual, agresiune comisa, la nivel lumesc, din “porunca extra-lumeasca”, constand, in principal, in implementarea, la nivel lumesc, a asa numitei: ”Noua ordine mondiala”, prin intermediul: Categoriei Populationale Egoiste (numita generic: Egonire), din cadrul Populatiei LPM-6.
Semnalam, insa, ca, din nenorocire, Egonirea a fost si inca este cu mult mai numeroasa, inclusiv in prezent, in cadrul Populatiei Lumesti a LPM-6, dar ca exista si perspectiva (din cate cunoastem), de a deveni minoritara, in viitor, atunci cand marea majoritate a Statelor, din cadrul LPM-6, se vor lamuri deplin (asa cum se lamureste, in prezent: Populatia statala a Romaniei), in ce consta, de fapt, aceasta “noua ordine mondiala” (proiectata la nivel extra-lumesc, de catre anumite Grupari de Civilizatii- virtuale-Agresionale-civilizational-virtual, pentru a fi implementata, in mod special, in Statele din cadrul LPM-6), precum si ce consecinte lumesti si, mai ales, extra-lumesti, are respectiva "ordine mondiala”, nu doar asupra viitorului lumesc, ci, mai ales, asupra viitorului extra-lumesc al fiintelor individuale superioare (FIS), respectiv asupra fiintelor colective superioare (FCS).
XIII. Importanta fundamentala a Revolutiei Romane din decembrie 1989 (RRD- 1989) asupra evolutiei Lumii Planetare Medii (numita si: Fizica) Nr.6 (LPM-6), in care suntem integrati existential, precum si a Omenirii, ca parte distincta si antagonista de Egonire, din componenta Populatiei Lumesti.
Probabil ca multi dintre cei care citesc, sau doar frunzaresc, lucrarile care se redacteaza si se difuzeaza sub auspiciile: Misiunii Astrale "Romania Altruista si Inteleapta” (MARAI), pe linga faptul ca sunt socati, sau doar contrariati, de dimensiunea extra-lumeasca in care se concep si se realizeaza aceste lucrari, mai sunt si contrariati de importanta (estimata probabil ca fiind: exagerata), care se acorda RRD- 1989, considerind-o, probabil, ca fiind, de fapt: o fixatie psihica si patologica, de care sufera si nu se pot nici vindeca si nici dezbara principalii reprezentanti ai acestei Misiuni, intitulata (pentru ei, probabil: in mod exagerat si chiar specific emfatic): "Misiune Astrala”.
Doresc sa raspund acestor opinii si nedumeriri ca situatia, in cauza, este specifica, de fapt, antagonismului care se manifesta si in cadrul altor domenii, apreciate de o mare parte a Populatiei Lumesti ca fiind de importanta: fundamentala pentru evolutia existentiala a acestei Populatii, in cadrul acestei Lumi, cum ar fi: antagonismul existential dintre: realitate absoluta si realitate relativa, respectiv: antagonismul creationist dintre: creator si creatie, respectiv: antagonismul specific caracterial-fiintial, individual, dintre: altruist si egoist, respectiv: antagonismul moral dintre: bine si rau, respectiv: antagonismul organizatoric dintre:ordine si dezordine, respectiv: antagonismul informational dintre informare (adevar) si dezinformare (minciuna), respectiv: antagonismul structural dintre: complex si simplu, din care deriva si alte antagonisme (exemple: general si particular; abstract si concret; teoretic si practic; societal si individual; democratic si autocratic; comunism si capitalism; meritocratic la nivel societal si meritocratic la nivel individual s.a), respectiv: antagonismul religios dintre o religie si alta, respectiv: antagonismul cognitiv intre gandire si simtire, respectiv: antagonismul logic: intre teza si antiteza, cu finalitate: sintezica, pentru a pune in evidenta existenta si functionarea principiului general al logicii dialectice, ca: "motor” al conceptiei si evolutiei ideologiei, descoperit de: G.F.Hegel.
Aplicand, practic, aspectele ontologice si gnoseologice ale referintelor logice anterioare, la domeniul societal, precum si la evolutia existentiala, istorica, specifica, a
Populatiei Lumesti, se poate constata ca: modelul: Statului capitalist (specific individualist, alcatuit predominant din: egoni), bazat pe ideologia societala specific individualista/egoista. a predominat. net, in cadrul evolutiei existentiale a LPM-6. comparativ cu modelul: Statului comunist (specific colectivist, alcatuit predominant din: omeni/ ”oameni”), bazat pe ideologia societala specific colectivista/altruista, respectiv: cu modelul Statului socialist, considerat ca un model mixt, ce imbina Comunismul cu Capitalismul, dar cu dominanta comunista, sau capitalista (in functie de caz), fapt ce se explica prin marea inertie ganditiva, specific capitalista si datorata indelungatei predominari a Statului capitalist, asupra Statului comunist, respectiv asupra Statului socialist, in cadrul evolutiei existentiale a LPM-6, situatie care explica si motiveaza inclusiv impotrivirea, deosebit de puternica, a egonilor impotriva omenilor, care le contesta egonilor dreptul de a predomina, la nivel societal, si de a se imbogati oricat si oricum, precum si de a impune, cu orice pret, considerarea acestei impuneri, ca mod de manifestare specific egonica, drept o calitate caracteristica persoanelor puternice si destepte.
Trebuie sa se cunoasca, pe de alta parte, ca: si la nivel extra-lumesc exista si se manifesta aceasta confruntare, caracteristic civilizationala, intre Civilizatiile-virtuale specific altruiste si Civilizatiile-virtuale specific egoiste, dar cu deosebirea ca in cadrul Lumilor urmatoare Lumilor Planetare, respectiv Lumilor Satelitare, reprezentantii fiintiali ai Civilizatiilor-virtuale altruiste nu evolueaza existential in aceeasi Lume cu reprezentantii fiintiali ai Civilizatiilor-virtuale egoiste (ca in cadrul:LPM-6), ci evolueaza separat, in Lumi diferite, care le sunt specifice.
Mai trebuie sa se cunoasca si faptul ca: Civilizatiile-virtuale altruiste (numite la nivel popular: "luminoase"), sunt considerate, la nivel extra-lumesc, ca fiind superioare Civilizatiilor-virtuale egoiste (numite, la nivel popular: “intunecate"), motiv pentru care acestor Civlilizatii-virtuale li se incredinteaza, in mai mare masura, realizarea celor mai importante objective de cercetare, proiectare, verificare si, in final, implementare in evolutie existentiala, considerent care motiveaza si incercarile existentiale mult mai grele si dificile la care sunt supusi, in prealabil, candidatii fiintiali selectati pentru a fi integrati existential in cadrul Civilizatiilor-virtuale altruiste.
Se cunoaste deia, de catre multe persoane, mai ales in Romania (datorita activitatii de informare publica, la nivel societal, realizata de catre MARAI), ca, in viitorul apropiat, limitat maximal, din cate cunoastem, de sfirsitul anului 36, specific calendarului 4-anotimporal (c4a) si echivalent datei calendaristice: 22.03.2027, specifice calendarului gregorian (cg), se va produce: Evenimentul eral cel mai important, din cadrul Erei Lumesti Nr.9: Er-Lum-9 (si totodata: ultima Era din existenta LPM-6), care consta in: Stoparea temporara a evolutiei existentiale a LPM-6, urmata de o selectie a persoanelor altruiste, respectiv a persoanelor egoiste, care vor fi selectate, in cadrul perioadei de: Stopare temporara a LPM-6, pentru a mai exista si dupa: repornirea evolutiei existentiale a LPM-6, care va mai dura inca aproximativ 964 ani.
Traditia populara, caracteristic religioasa, a mai multor religii ( exemple: Crestinism; Islamism) se refera, in mod specific, la Evenimentul eral mentionat anterior, printr-o lucrare speciala, redactata in perioada temporala pre-crestina, numita in limba greaca: "Apocalipsa" si atribuita lui: loan din Patmos (in traducere:"Revelatia"), al carei continut, initial, a fost, insa, din nenorocire, modificat de mai multe ori, in timp, din motive specific religioase, care urmareau ocultarea deliberata a information deosebit de important a fi cunocute de catre persoanele care vor exista in perioada de evolutie existentiala a LPM-6, atunci cand se va produce Evenimentul eral, in cauza, pentru a sti cum trebuie sa evolueze existential ca sa-si sporeasca sansele de a fi selectate pentru a exista si in perioada de evolutie existentiala care va urma starii de stopare temporara a evolutiei existentiale a LPM-6, numita metaforic in cadrul lucrarii mentionate anterior: "Cer nou si Pamint nou"
MARAI a redactat si difuzat, in timp, mai multe lucrari cu continut informational dedicat Evenimentului eral, lumesc, mentionat anterior, bazat pe informatii primite prin: comunicare telepatica de tip: "channeling", de catre comunicatorii extra-lumesti, respectiv publicate in cadrul altor lucrari, informatii care, insa, din nenorocire (datorita conditiilor precare in care ne desfasuram activitatea, precum si: refuzului autoritatilor abilitate de a da curs solicitarii noastre, oficiale, de a infiinta un: Institut, de Stat, de Cercetari Existentialist-Ezoterice), nu au putut fi investigate si verificate, in mod adecvat, astfel, incat si in lucrarile realizate si difuzate sub auspiciile MARAI, exista multe informatii false, pe care, insa, in masura posibilitatilor de care dispunem, le-am mai corectat si le vom mai corecta, in timp.
Tot din nenorocire, trebuie sa mai atragem atentia celor interesati, ca, inclusiv pe baza experientei pe care o detinem, putem prognoza ca si prezenta lucrare contine informatii false, pe care, in prezent, inca nu le putem identifica, dar pe care ne vom stradui, in masura posibilului, sa le corectam in timp.
Pe de alta parte, insa, atragem atentia ca atit lucrarea: "Apocalipsa" (in special), cat si alte lucrari, aparute mai recent, pe care le-am consultat, contin informatii false, in cantitate mult mai mare, comparativ cu lucrarile ralizate si difuzate sub auspiciile MARAI (fosta: MARI).
Revenind la importanta RRD-1989, reiteram faptul ca: acest eveniment politic si social a fost selectat de catre Ierarhia de Conducere Abilitata (Ier-Cond-Abil) a LPM-6, pentru a marca, prin data calendaristica de declansare (20.12.1989), anul calendaristic temporal in care s-a sfirsit Er-Lum-8, anterioara Er-Lum-9, curente, care a inceput in anul urmator, specific c4a, si anume: anul 1-c4a, care a inceput la data calendaristica- c4a, echivalenta datei calendaristice: 22.03.1990-cg.
Ca: Stat, respectiv ca: oras, in care s-a declansat evenimentul lumesc: RRD-1989, selectat pentru stabilirea datei calendaristice-c4a, in care a inceput anul 1, al Er-Lum-9, Romania, respectiv: Timisoara, au fost declarate, oficial (de catre: Ier-Cond-Abil), ca fiind: Stat Inainte mergator, respectiv: Oras Inainte mergator, al LPM-6, in cadrul Er- Lum Nr.9, fapt ce confera anumite avantaje, deosebit de importante, Statului, respectiv orasului, in cauza.
Astfel (din cate cunoastem) datorita distinctiilor mentionate anterior, acordate: Statului Romania, respectiv: orasului Timisoara, de aici se vor difuza, in cadrul LPM-6, informatiile fundamentale si principale, in toate domeniile considerate (la nivelul Ier- Cond-Abil a LPM-6), ca fiind informatii de nivel: fundamental, respectiv de nivel: principal, aferente: noii Er-Lum-9, respectiv: tot aici se vor forma primii si, totodata, printre cei mai competent* specialist* in stiintele, tehnologiile, precum si in terapiile specifice noii Er-Lum-9, iar Statul Romania si orasul Timisoara vor avea roluri deosebit de importante in cadrul evolutiei existentiale a Er-Lum-9, a LPM-6.
Trebuie sa se mai stie ca: tot datorita meritelor obtinute prin infatuirea RRD-1989, Romania si respectiv Timisoara au beneficiat si inca vor mai beneficia, pina la declansarea Evenimentului eral lumesc de: Stopare temporara a evolutiei existentiale a LPM-6, de: “bonusuri” speciale, caracteristice evolutiv-existential, datorita carora Romania nu a putut fi dezmembrata statal si nici amputata, teritorial, pina in prezent si nici orasul Timisoara nu a putut fi separat de Statul Romania, desi tentative au fost si probabil vor mai fi.
Tot datorita “bonusurilor” evolutiv existential, mentionate anterior, s-a infiintat, la Timisoara: Misiunea Astrala “Romania Altruista si Inteleapta” si tot datorita aceleiasi cauze, din Timisoara se difuzeaza informatii fundamentale si principale din cadrul Fondului Informational numit popular, dar impropriu: "Apocalipsa”, aferent perioadei temporale: pre, respectiv: post-evenimentiale declansarii Evenimentului eral numit: Stopare temporara a evolutiei existentiale a LPM-6, in care suntem integrati existential.
In contextul celor mentionate anterior, initiatii in Existentialism au rolul de a curata/”depolua” RRD-1989, devenit: Eveniment societal de importanta fundamentala, la nivel eral, lumesc, prin selectarea acestui eveniment, de catre ler-Cond-Abil, pentru a marca delimitarea temporala, anuala, in cadrul c4a, intre ErLum-8 si ErLum-9, astfel incat: incarcatura poluanta, mai ales la nivel informational, a acestui Eveniment, sa nu diminueze beneficitatea extra-ordinara cu care este cotat, la nivel extra-lumesc, Evenimentul in cauza, beneficitate ce va determina, mai ales in viitor, pe masura constientizarii ca Evenimentul respectiv este: Vector fundamental evenimential, asupra FIS, respectiv asupra FCS, care au contribuit benefic la infaptuirea sa, efecte benefice aferente asupra infaptuitorilor evenimentului in cauza, pe de o parte, respectiv, pe de alta parte, asupra tuturor FIS si, respectiv FCS, care vor cinsti, in mod adecvat, acest eveniment.
Mai ales Populatia Romaniei trebuie sa cunoasca si sa constientizeze faptul ca: orice denigrare, mistificare sau falsificare, voita sau nevoita, a acestui eveniment (exemple: aprecierea eroilor autentici ai RRD-1989, care au fost ucisi, ca fiind si: martiri - ceea ce nu a fost cazul, respectiv: considerarea unor agenti straini, impuscati in timpul RRD-
1989, precum: belgianul Danny Huwe - caruia i s-a ridicat un monument in Piata Razoare, redenumita, cu aceasta ocazie:”Danny Huwe”, din Bucuresti si: francezul Jean Louis Calderon - al carui nume a fost dat unui liceu din Timisoara, ca fiind: eroi, respectiv: afirmatiile grandilocvente ale: “masonului” francez Jacques Attali, care a sustinut in cadrul unor conferinte, organizate de “masoni” romani, ca : Masoneria Europeana a avut rolul determinant in organizarea, declansarea, conducerea si victoria RRD-1989 s.a), vor avea efecte punitive, la nivel existential, asupra faptuitorilor respectivi (exemple: falsificara adevarului, nejudecarea si nepedepsirea corespunzatoare a celor vinovati, precum si a falsilor revolutionary precum si a autoritatilor abilitate, care nu cinstesc, in mod oficial, Evenimentului eral, in cauza).
XIV. Revelatie cu privire la: Perioada temporala/post-evenimentiala Evenimentului eral lumesc, intitulat: Stopare temporara a evolutiei existentiale a Lumii Planetare Medii Nr.6 (LPM-6), cunoscut si sub denumirea populara, dar improprie :Apocalipsa
Din cate cunoastem, din bibliografia aferenta, precum si din informatiile primite prin comunicare telepatica, extra-lumeasca (numita,in limba engleza:channeling), de catre comunicatorii extra-lumesti care sunt membri ai MARAI, precum si de catre alti comunicatori extra-lumesti, partea ce mai mare a duratei temporale a Er-Lum-9 ( de aproximativ: 850 ani va fi utilizata in scopul desavirsirii fiintiale a fiintelor individuale superioare (FIS) care vor selectate in cadrul perioadei de stopare, temporara, a evolutiei existentiale a LPM-6, pentru a-si continua evolutia existentiala si in perioada post-evenimentiala aferenta Evenimentului eral enuntat anterior.
In contextul expus anterior, in calitate de: comunicator extra-lumesc, dar si de conducator al MARAI, fac cunoscut ca: am primit informatii referitoare la: posibilitatea ca, la nivel lumesc, sa se adopte, de catre Ierarhia de Conducere Abilitata (Ier Cond- Abil), din cadrul Civilizatiei Creatoare Absolute Conducatoare, o: compensare reparatorie pentru Categoria Populationala Altruista, din cadrul Populatiei lumesti a LPM-6.
Conform informatiilor primite, compensarea reparatorie, in cauza, ar consta in: acordarea dreptului Categoriei Populationale Altruiste, din cadrul Populatiei Lumesti a LPM-6 (care va fi selectata pentru a exista si a evolua, existential, in perioada temporala calendaristica, urmatoare repornirii evolutiei existentiale a LPM-6, mentionata anterior, in mod separat de Categoria Populationala Egoista, din cadrul Populatiei lumesti, selectata a exista dupa incheierea perioadei temporare de stopare, temporara, a evolutiei existentiale a LPM-6, mentionata anterior.
Separarea celor 2 Categorii Populationale, mentionate anterior, ar urma sa se efectueze (din cate am aflat) prin continuarea evolutiei existentiale a fiecareia dintre aceste Categori Populationale intr-o Lumi diferite, pentru ca evolutia existentiala, caracteristica Categoriei Populationale Egoiste, sa nu mai influenteze, in mod determinant, distructiv tiintial, evolutia existentiala a Categoriei Populationale Altruiste, asa cum, din nenorocire pentru Categoria Populationala Altruista, s-a intimplat in toata perioada temporala de evolutie exixtentiala a Populatiei Lumesti a LPM-6, aferenta Er-Lum-8, anterioara.respectiv si Er-Lum-9, actuala, a LPM-6.
Conform informatiilor primite, referitoare la aceasta situatie: pentru Categoria Populationala cea mai putin numeroasa, dintre cele 2 Categorii Populationale, fundamentale, care alcatuiesc Populatia Lumeasca a LPM-6, rezultata ca urmare a selectiei populationale care se va realiza in cadrul perioadei temporale de stopare,temporara, a evolutiei existentiale a LPM-6, va ti creata o noua Lume, in cadrul Saelitului Planetar, tot de tip: medie/tizica (Lume Satelitara Medie-LSM), in care va evolua existential, in continuare, Categoria Populationala cea mai putin numeroasa, iar Categoria Populationala mai numeroasa va evolua existential, in continuare, tot in cadrul LPM-6.
Data calendaristica temporala, de inceput, a evolutiei existentiale a celor 2 Lumi, va ti, insa, diferita, daca ler-Cond-Abil va hotari sa acorde compensarea reparatorie, mentionata anterior, respectiv va ti aceeasi, daca compensarea reparatorie nu va ti acordata.
Astfel, daca compensarea reparatorie nu va ti acordata, data calendaristica temporala, de inceput, va ti aceeasi si anume: data calendaristica temporala urmatoare date calendaristice temporale in care s-a declansat Evenimentul Eral-lumesc de: Stopare temporara a evolutiei existentiale a LPM-6.
Daca, insa, compensarea reparatorie va ti acordata, atunci pentru Lumea in care va evolua existential, in continuare, Categoria Populationala Egoista, data de inceput va ti data mentionata anterior, in timp ce pentru Categoria Populationala Altruista va ti o alta data, mai devreme de data mentionata anterior, care urmeaza sa tie stabilita dupa ce hotarirea de acordare a compensarii reparatorii va ti adoptata de catre ler- Cond-Abil.
Implementarea procedurilor mentionate anterior, de continuare a evolutiei existentiale a LPM-6, la repornirea evolutiei, in cauza (dupa incheierea perioadei temporare de stopare, temporara, a evolutiei existentiale a LPM-6), va necesita implementarea unor evolutii existentiale, de tranzitie, pentru tiecare dintre tiintele individuale, respectiv: colective, superioare, care vor ti selectate pentru a transferate si adaptate, evolutiv existential, la tranzitia in cauza.
Din cate cunoastem, datorita necesitatii realizarii acestei adaptari. pe de o parte: generale (la nivel de Medii-Ambientale: Med-Amb), iar, pe de alta parte: particulare, a tiintelor individuale superioare (FIS),respectiv la tiintelor colective, superioare (FCS), respectiv a mediilor ambientale (Med-Amb) aferente, la tranzitia evolutiv-existentiala, expusa anterior, se procedeaza la implementarea treptata, si succesiva, la nivel de: Grupari de FIS, selectate atit din punct de vedere meritocratic, la nivel societal, in general, cat si in functie de caz (exemplu: membrii unei familii, respectiv ai unei institutii, care, insa, pot fi: de meritocrats diferite, dar se accepta,de regula,sa fie implementati in ansamblu, din motive de: functionalitate optima, la nivel de ansamblu).
In cadrul ideologiei specifice unor religii, aspectul mentionat anterior este semnalat si numeric (exemplu: in religiile aferente ideologiei religioase generale, aferenta Crestinismului, sunt mentionate: Esaloane/Grupari organizate “modular”.din punct de vedere al implementarii in evolutie existentiala. de: 144.000+1 FIS).
Ne limitam, deocamdata, doar la informatiile specifice, enuntate anterior, referitor la aceasta problema, foarte complexa si total inedita pentru marea majoritate a FIS, urmind a analiza, intr-un mod mai detaliat, problema, in cauza, in functie de posibiliati, in alte lucrari, viitoare, in contextul in care accesul la miiloace masmedia de difuzare ne este restrictionatrespectiv chiar blocat, pe de o parte, de: lipsa acuta de fonduri, cu care ne confruntam, jar, pe de alta parte, de: coniuratia politrucista, “masonica”, agenturala,matiota si imperialista, care s-a constituit pentru a ne impiedica sa difuzam, spre dezbatere, dar si spre utilizare, publica, informatiile evolutiv-existentialiste, pe care le detinem, dar si pentru a nu ne putea valoritica, mai ales la nivel public,informatiile respective, precum si capacitatile (pe care mai multi dintre noi le detinem) considerate, inca, la nivel oticial, ca tiind: "paranormale" si, in consecinta, nereglemenabile si neaplicabile in mod legal,(si nu: meritocratice, cum sunt de fapt), de care pot beneticia si alte persoane altruiste, drept recompensa.insa. pentru straduinta lor de a evolua, existential, in mod performantla nivel social si, mai ales, la nivel societal.
Semnalez si evidentiez, in contextul expus anterior: depoluari de tiinte individuale superioare, respectiv; de tiinte colective superioare, adica: tratarea maladiilor la nivel de cauze existentialiste si nu doar de efecte, specitic maladive, nu doar la nivel individual, asa cum se procedeaza in cadrul Medicinii clasice, ci si la nivel colectiv (exemple: familii; neamuri; colective de munca; institutii; intreprinderi s.a), respectiv de: medii ambientale (exemple: locuinte; apartamente; imobile; strazi;drumuri rutiere, cai ferate; piete; parcuri; cvartaluri; cartiere; localitati; districte; State) ,respectiv de: medii naturale: ape curgatoare ;lacuri; balti bazine; fantani ; paduri ; terenuri agricole; livezi;pasuni), respectiv: optimizari functionale de instalatii industriale, respectiv: depoluari de: terenuri degradate, ape degradate; zone aeriene degradate, prin: poluari chimice; poluari biologice; poluari bioenergetice; iradieri), respectiv: preveniri de evenimente catastrotice, numite, in necunostinta de cauza:”naturale”, respectiv: consultatii referitoare la consecintele existentiale ale practicarii anumitor religii; alegerea numelor si prenumelor de persoane; de tirme, de organizatii, respectiv: alegerea anumitor date calendaristice pentru realizarea sau inceperea realizarii (in functie de caz) a anumitor actiuni de mare importana (exemple: procrearea, respectiv: inregistrarea civila a nasterii unui copil; a realizarii, respectiv: a inregistrarii civile a unei casatorii, respectiv: a incheierii unui contract s.a).
Tot in contextul expus anterior semnalam si: necesitatea intiintarii unui institut de cercetari, de Stat, cu protil de cercetare specific existentialist-ezoterist, respectiv: a_ unei institutii de invatamint superior, precum si: de invatamint de nivel mediu, de Stat, cu rolul de a: selecta si pregati persoane supradotate, cu capacitati numite inca: “paranormale”, pentru a forma: specialist! in Existentialism si Ezoterism, respectiv: in terapii numite, in prezent: “neconventionale”, respectiv: in depoluari tiintiale si teritoriale, respectiv: in actiuni de prevenire a evenimentelor catastrofice, numite inca “naturale” (despre care trebuie sa se cunoasca faptul ca: sunt, toate: efecte punitive (pedepsitoare: la nivel tiintial individual, respectiv: la nivel tiintial colectiv, respectiv: la nivel medial-ambiental), respectiv la nivel de aparare, sau de agresiune de tip: existentialist, respectiv: ezoteric.
In acelasi context, trebuie infiintat si: un institut teologic. de Stat. pentru a pregati: clerici ai unei noi religii, de Stat, numita: Religia Nationala, cu rolul de a inlocui, pentru persoanele care simt nevoia unei asistente, precum si a unui sprinn, specitic religios, actualele religii false, subversive si distructive la nivel fiintial.
Religia Nationala va avea : componente distincte la nivel de: familie, respectiv de: neam, respectiv de: ginta, respectiv de: Etnie, respectiv de: Populatie, respectiv de: Popor, respectiv de: Natiune, respectiv de: Rasa, respectiv de: Omenire, dar si la nivel de: localitate, respectiv de: district, respectiv de: Stat, respectiv de: Stat unitar, respectiv de: Stat federativ, respectiv de: Federatie Statala, respectiv de: Confederatie Statala, respectiv de: Lume, respectiv (in functie de caz) de: Satelit-Planetar, respectiv de: Planeta, respectiv de: Solar, respectiv de: Solaritate,respectiv de: Stelar, respectiv de: Stelaritate, respectiv de: Galact, respectiv de: Galactitate, respectiv de: Astru, respectiv de: Astralitate, respectiv de: Integral, respectiv de: Integralitate, respectiv de: Supremal, respectiv de: Supremalitate, respectiv de: Creator-Suprem, respectiv de: Creatalitate.
Specialists mentionati anterior se vor deosebi, intre ei, pe baza “harului” cu care vor fi investiti, pentru: meritele lor, de catre Ier Cond-Abil extra-lumesti, precum si pentru: meritele inaintasilor lor, la nivel: social, respectiv la nivel: societal, de tip: Statal, respectiv: Continental, respectiv: Lumesc, respectiv: Extra-lumesc.
Semnalez, in finalul acestui capitol, precum si al acestei lucrari, ca, din punct de vedere semantic, semnificatia cuvintului: Revelatia (care este traducerea, in limba romana, a cuvintului grecesc: “Apocalipsa”, inseamna mai mult decat o: informatie, chiar importanta, respectiv decat o: ”veste buna”, inseamna sa afli ceva, dar in sens benetic, la care nici nu te-ai ti asteptat, respectiv chiar care intrece aspiratiile cele mai optimiste pe care ti le-ai facut, in legatura cu viitorul tau, respectiv: cu viitorul altruistilor-intelepti, numiti generic: omeni, care sa compenseze, in masura posibilului, (impus de speciticul de recompensare ce poate ti avut in vedere, in cadrul unei Civilizatii virtuale): neajunsurile; neimplinirile ; suferintele ; dramele ; tragediile si, in general: nenorocirile de care ai avut parte, in evolutia ta fiintial-existentiala, recompensare de care, din nenorocire, nu vor putea beneticia. direct, toti omenii care au contribuit, mai ales prin suferinta lor individuala, respectiv colectiva (despre care suferinta, trebuie sa se afle ca: reprezinta “valuta forte” cea mai valoroasa, din punct de vedere tinanciar, la nivel existential, specific extra-lumesc, fapt ce explica si motiveaza, totodata, de ce exista atita suferinta, in cadrul LPM-6, care este o: Lume despre care trebuie sa se stie ca este de tip: multi-civilizational-virtuala, cu reprezentanti tiintiali (in cadrul: LPM-6), atit ai unor Civilizatii-virtuale-Agresionale- civilizational-virtual (existenti, din nenorocire, in numar mult mai mare), comparativ cu reprezentantii tiintiali ai unor Civilizatii-virtuale-Negresionale-civilizational-virtual (existenti in numar mult mai mic).
Trebuie sa se mai afle ca: fiecare dintre cele 2 Grupari de Civilizatii-virtuale, enuntate anterior, este parte componenta a unui Parteneriat extralumesc-lumesc, cu deosebirea ca, in cadrul Parteneriatului Altruist (Omenic), reprezentantii tiintiali, din cadrul LPM-6, au parte de: revelarea situatiei lor existentiale (de catre: animatorii lor existentiali, de tip: Inger sau: Spirit luminat), cu un anumit timp inainte de declansarea Evenimentului eral lumesc, numit: Stopare temporara a evolutiei existentiale a LPM-6 (cu atentionarea ca: in cadrul respectivei stopari se va efectua si: selectia fundamentala a FIS, respectiv a FCS, care vor mai exista si evolua existential, in cadrul LPM-6, dupa repornirea evolutiei existentiale a LPM-6), pe cand: in cadrul Parteneriatului Egoist (Egonist), reprezentantii tiintiali egoisti (egoni), din cadrul LPM-6, nu doar ca nu vor ti instiintati referitor la scopul selectiei tiintiale care urmeaza, dar vor ti si influentati de catre animatorii lor existentiali (de tip: Suflet sau: Spirit intunecat/Duh), sa nu creada in: Revelatia altruistilor, inclusiv prin prin atentionari, perfide, precum ca: ”in vremurile din urma vor veni multi profeti mincinosi”, care vor avea, ca scop, indepartarea de “Dumnezeul” lor, care le-a pretins sa se inrobeasca, sau sa se aserveasca, benevol, respectivului “Dumnezeu”, fara sa cunoasca, insa, care vor ti consecintele existentiale pe care vor trebui sa si le asume si apoi sa le suporte. in evolutia lor existentiala, printr-o astfel de inrobire sau aservire, specitic religioasa.
O asemenea evolutie-existentiala nenorocita si: lasata : “prada” suferintei individuale si colective, mai ales in cazul: crestinilor ortodoxi, “indopati” (in functie de caz) pina la: bigotizare, respectiv: pina la fanatizare, respectiv: pina la distrugerea identitatii lor civilizationale si transformare in: “mutanti” civilizationali, si chiar pina la distrugerea identitatii lor tiintiale, specitice, adica in:”nebuni” ( prin procedee de agresiune psihica, numite peiorativ: ”spalare de creieri”), de catre clericii Religiei Crestine Ortodoxe (dar si de catre clericii altor religii), sa accepte: renuntarea la calitatea de: persoana libera, in favoarea calitatii de: “rob al lui Dumnezeu”, este posibila numai in cazul Parteneriatelor extralumesti-lumesti, in care “partenerii” lumesti sunt, in prealabil, bigotizati, sau chiar fanatizati (ca in cazul: Religiilor Islamiste), cu justificarea ca: li se ofera, totusi, o viata de existat, chiar daca in viata respectiva nu vor fi respectati (cu exceptia unei minoritati oligarhice-nemeritocratice, specific clientelare, la nivel societal), ci vor fi asupriti, oprimati, batjocoriti sau/si reprimati, prin teroare.
Din informatiile pe care le-am primit, recent, prin comunicare telepatica, extra- lumeasca: declansarea Evenimentului: Stopare temporara a evolutiei existentiale a LPM-6 poate fi, in principiu, realizata, de catre Ier-Cond-Abil, la orice data calendaristica temporala, cu preferinta pentru datele de interfatare a celor 4 module de: Patrare componente ale unui an, in cadrul: calendarului 4-anotimporal (c4a), avind echivalente calendaristic-temporale in calendarul gregorian (cg) in datele: 21.03; 21.06 ; 21.09; 21.12 (pina la data referitor la care mi s-a transmis ca: este considerata, deocamdata: data limita: 21.03.2027 inclusiv), iar cei care vor fi selectati sa mai existe, dupa repornirea evolutiei existentiale a LPM-6, nu vor sesiza intreruperea decat prin constatarea fenomenului ca, de la o data, la cea urmatoare, s-au produs foarte multe schimbari, in cadrul LPM-6 (previzionate prin expresia: ”Cer nou si Pamint nou”!), care vor confirma Revelatia anuntata anterior declansarii Evenimentului eral, lumesc, de: Stopare, temporara, a evolutiei existentiale a LPM-6.
Toate informatiile transmise anterior, in cadrul acestui sfirsit de capitol al lucrarii, constituie pentru initiatii existentialisti din cadrul Misiunii Astrale "Romania Altruista si Inteleapta o "revelatie”, despre care unii dintre noi cred sau doar spera ca se va implini, motivat de faptul ca sunt in concordanta, intr-o masura semnificativa si, in consecinta, meritorie, cu anumite previziuni care au fost efectuate de catre alti previzionari cunoscuti (inclusiv prin aceea ca mai multe dintre previziunile lor s-au indeplinit, intr-o masura determinanta, pentru specificul unei previziuni).
Multe dintre previziunile la care m-am referit anterior si pe care le consider importante si, mai ales, necesare a fi luate in considerare, inclusiv la nivel oficial, se refera la faptul ca: declansarea Evenimentului eral, lumesc, numit: Stopare, temporara, a evolutiei existentiale a Lumii in care suntem integrati existential, nu se va produce decat dupa ce se va realiza, macar pentru cei merituosi la nivel evolutiv-existential, o revelatie semnificativa, cu privire la ceea ce suntem, pentru ce existam, precum si la ce ne-am putea asteapta sa se intimple, dupa incetarea fiintarii noastre in Lumea in care suntem integrati existential.
Din vechime a razbatut (nu doar prin traditie religioasa, cum cred multi, ci si prin traditie laica), pina in vremurile noastre indemnul: "Cautati adevarul si adevarul va va face liberi!".
Prin redactarea si difuzarea acestei lucrari am dorit sa raspund inclusiv acestui indemn, pe baza informatiilor pe care le-am acumulat si analizat, precum si pe baza experientei mele de viata, mai ales pentru a veni in ajutorul celor carora viata nu le-a oferit sansa de a afla un raspuns plauzibil si corespunzator argumentat, pentru a fi luat in considerare de catre cei interesati in cautarea, aflarea, eliberarea si inaltarea fiintiala nu doar prin existenta altruista, ci si prin adevar justificat in mod altruist.
Material scris de Lorin Fortuna(14-iul-2015).
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu