luni, 30 ianuarie 2023

 


 Consultanta :


Va solocit sa investigati, in masura posibilitatilor, situatia existentiala a unchiului meu, fratele cel mare a tataului meu, Vasile Deac, suferind de ani buni de diabet si dependent de dializa, si din cate am fost anuntat telefonic ieri, se pare de ... cancer pulmonar, depistat in urma analizelor facute recent. Am inteles ca pe data 11.03.2015, aflandu-se la sedinta de dializa, la Deva, a fost dus la primiri urgente, avand insuficenta respiratorie, si de atunci respira cu ajutorul aparatelor. Sotia lui, ne-a anuntat pe noi si pe ceilalti, telefonic starea lui de sanatate abea pe data 13.03.2015. Unchiul meu se plangea ca are probleme de respiratie, cu vre-o doua saptamani in urma, ultima data l-am vazut duminica 08.03.2015, iar atunci l-am vazut intr-o stare de sanatate precara, ne avan pofta de mancare.

 Afland toate aceste informatii, ieri 13.03.2015 am retrait o parte din  ce am simtit anul trecut la incetarea existentei a tatalui meu. Scris de Vasile Deac (14-mars-2015).


Raspuns :

In problema pe care mi-ati semnalat-o voi investiga, in acest sfirsit de saptamina,ce se poate face,iar daca pot sa va ajut o voi face.Depinde cine sunt investitorii determinanti ai unchiului d-stra.
   Saptamina trecuta am avut un deces in familie,a unei verisoare,aflata intr-o situatie similara. Era hristoizata (adica fusese botezata,dupa nastere:"roaba a lui Hristos-Dumnezeul nostru" si avea 85 ani. 
   Am investigat,prin comunicarea telepatica de care dispun,situatia in cauza,si am dorit sa fac ceva in favoarea sa,deoarece avea un fiu care raminea singur. 
   Mi s-a raspuns insa ca era vorba de un santaj,specific,hristoidic,la care nu trebuia cedat,deoarece,in caz contrar, riscam sa ne confruntam cu o multime de situatii similare,fiecare dintre noi fiind in situatia de a avea rude,chiar foarte apropiate,prin care suntem sau vom fi santajati,intr-un mod similar,la un moment considerat potrivit,din punctul de vedere al adversarilor nostri extra-lumesti. 
   Intr-o situatie similara se afla fiica mea,fosta mea sotie,fratele meu,precum si mai multi fosti combatanti existentialisti, de elita,care au fost exorcizati (devenind bigoti,intr-o mai mica sau mai mare masura). 
   Dimpotriva,a nu ceda la santajul,mai ales emotional,s-ar putea sa aiba un efect mai favorizant,in sensul in care cei care ne santajeaza ,astfel, ar putea deveni mai cooperanti,scazind pretul rascumpararii, pina la un nivel abordabil si din punctul nostru de vedere (urmind a fi platit printr-o suferinta fiintiala,acceptabila,ca si consecinte,la nivel existential, confruntati fiind cu situatia ca, in caz de refuz,privind realizarea unei cooperari reciproc avantajoase,ar putea interveni o situatie favorabila victimei,in care nu vor avea de castigat,ci de pierdut,deoarece s-ar putea sa nu beneficieze de oferte mai avantajoase,iar cel decedat (doar fizic),ramine inregistrat intr-un "fisier fiintial",la nivel de corp informational, pe baza caruia poate fi re-infiintat,la nivel extra-lumesc,fapt ce constituie o practica comerciala,specific fiintiala,foarte uzitata,la nivel extra-lumesc,practica pe care o cunosc,insa,in cadrul LPM Nr.6,numai initiatii in Existentialism. 
   Asta in cazul in care scopul santajului nu este,in pricipal,dorinta de razbunare,sau de impiedicare a realizarii,de catre gruparea noastra,a unei actiuni importante,care aduce,insa,prejudicii importante,partii adverse si concurente,totodata.
   De aceea atunci cand fac o evaluare intr-un astfel de tip de probleme,adaug si precizarea:"in masura posibilului". 
   Din cate mi s-a transmis,tot referitor la solocitari de sprijinire a unor persoane bolnave grav,exista,de obicei, posibilitati de rezolvare a unei astfel de probleme,intr-un mod mai eficient,bazat pe avantaj reciproc,in Lumile urmatoare,sau spre sfirsitul perioadei  pre-apocaliptice,sau in cadrul perioadei de oprire temporara ("Standby") a Lumii Planetare Medii Nr.6,in care suntem integrati existential. 
   D-stra,avind in vedere experienta existentialista de care dispuneti,veti,putea intelege mai usor de ce d-stra puteti fi mai usor ajutat,deoarece aveti investitori existentiali  mai potenti,si mai motivati,din punct de vedere investitional fiintial,in a sprijini pe reprezentatii fiintiali ai Categoriei de Grupari de Civilizatii-virtuale autentice neagresionale civilizational-virtual,comparativ cu alte persoane (chiar rude foarte apropiate) ,care insa nu beneficiaza de un asemenea afantaj investitional-fiintial. 
   Va mai rog si pe d-stra sa nu va suparati pentru ca am difuzat acest raspuns si altor colaboratori si sprijinitori merituosi ai Miscarii Misiunea Astrala "Romania-Inteleapta" care se confrunta, sau care ar putea fi confruntati,in viitor,cu asemenea probleme dramatice. Scris de Lorin Fortuna (15 -mars-2015).


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

  Comentariu Existentialist : In general se pleaca din aceasta lume doar atunci cind ti -ai indeplinit programul existential si ti -ai compl...